Grafika w biznesie
Potrzebujesz plakatu lub ulotki?
W świecie pełnym konkurencji i nowoczesnych chwytów marketingowych nie zapomnij także o bardziej tradycyjnych sposobach reklamowania się. Projektowanie ulotek i plakatów to wciąż prężnie rozwijająca się gałąź marketingu, korzystająca też z najnowszych zdobyczy druku, grafiki i reklamy. Przekonaj się, jak wiele dla Twojej firmy mogą zdziałać nasze oryginalne i profesjonalne projekty.
Zaprojektujemy ulotki, plakaty, billboardy
Zapewnimy druk w najlepszych cenach
Zajmiemy się dystrybucją materiałów
Zmierzymy skuteczność działań
Do czego wykorzystywane są plakaty i ulotki?
Materiały, jakimi są plakaty i ulotki, to nic innego, jak nośniki marketingowe, które pozwolą Ci poinformować innych o istnieniu swojej firmy, przekazać im, jakie usługi oferujesz i zachęcić do skorzystania z Twojej oferty. To znany i sprawdzony sposób na reklamę, z którego korzysta wiele przedsiębiorstw.
Dzięki skutecznemu projektowaniu materiałów tego typu możesz poinformować odbiorców o nowej usłudze, korzystnym abonamencie, wydarzeniu organizowanym przez Twoje przedsiębiorstwo lub o wielkiej wyprzedaży. Możliwości są nieograniczone i do Ciebie tylko zależy, co postanowisz zareklamować przy pomocy kolorowego, atrakcyjnego druku. My z kolei postaramy się to wcielić w życie, korzystając z naszej znajomości grafiki i marketingu.
Projektowanie plakatów i ulotek – jak to wygląda?
Zanim przystąpimy do pierwszych szkiców tego, jak mają wyglądać Twoje materiały reklamowe, ustalimy wspólnie, co mają one przekazać odbiorcom. Treść plakatu czy ulotki musi być krótka i chwytliwa. Masz bowiem tylko chwilę na to, by przyciągnąć czyjąś uwagę, wykorzystaj ją więc dobrze. Proponowane przez nas projekty będą także stylowe i nowoczesne, ale również spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy. Zadbamy więc o to, by zamieścić na nich jej nazwę, logo, adres i możliwe formy kontaktu.
Pamiętaj, że projektowanie plakatów i ulotek to praca kreatywna! Bazujemy na informacjach, które dostarczają nam klienci m.in. strona internetowa lub sklep online, by jak najlepiej oddać ducha ich działalności za pomocą naszych pomysłów. Następnie zapewniamy im druk wykonanych projektów w atrakcyjnych cenach oraz zajmujemy się dystrybucją gotowych materiałów. W ten sposób czuwamy nad przebiegiem całego procesu i dbamy, by wszystko poszło zgodnie z planem i reklama klienta trafiła tam, gdzie odniesie ona najlepszy skutek.
Korzyści z ulotek i plakatów
Co zyskasz, decydując się na projektowanie i druk tradycyjnych sposobów na reklamę? Przede wszystkim dodatkowy sposób na to, by skutecznie docierać do swoich klientów. Ulotka może trafić tam, gdzie nie dosięgną inne formy reklamy, ciekawie zaprojektowany plakat przyciągnie na przystanku wzrok osoby, która w innym wypadku mogłaby nigdy nie poznać Twojej firmy.
Pozwól się odnaleźć swoim potencjalnym klientom. Dzięki billboardom i pozostałym materiałom Twoja oferta stanie się bardziej widoczna. Zbudujesz także konkretne skojarzenia poprzez stosowanie haseł reklamowych, jakie zamieszcza się na plakatach czy ulotkach. Spraw, by ludzie kojarzyli Cię z estetycznymi, spójnymi i chwytliwymi działaniami.
Zaprojektuj z nami swoje ulotki i plakaty
Nasza firma oferuje całościową opiekę nad procesem, jakim jest projektowanie ulotek i plakatów. Każdy klient przydzielany jest do opiekuna, który czuwa nad przebiegiem wszystkich działań i informuje o tym, co aktualnie się dzieje z Twoimi materiałami. Mierzymy także skuteczność przeprowadzanych działań i trzymamy rękę na pulsie. To sprawia, że wiemy, które akcje okazały się trafione, a nad którymi należy jeszcze popracować lub wdrożyć w ich przypadku inną strategię.
Skorzystaj z naszego doświadczenia w projektowaniu takich materiałów jak ulotki czy plakaty. Wiemy, w jaki sposób nowoczesna grafika może się przysłużyć Twojej firmie i doświadczenie to wykorzystujemy w pracy nad potrzebnymi Ci materiałami. Codziennie dostarczamy klientom akcesoria spójne z wizerunkiem ich firmy i umożliwiające skuteczne działania marketingowe na każdym polu, dzięki którym ich oferta wyróżnia się na tle konkurencji.